tisdag 25 maj 2010

the islands

nu är äntligen allt bokat-
den 24 juli kommer jag hålla i uppsalas största folkfest
efter reggae festivalen så de kan ni ju boka in direkt!!
stockholms största dj trio cocotaxi ft peldawg kommer att spela danchall/soca/africanvibes på båten kungcarlgustaf för den festaste reggae båten evör- och när båten kommer i hamn igen forsätter festen på framfickan hela natten lång... kingsize magazine kommer va med mig & hålla sin sommar turne` så räkna med dom fetaste give aways ville du kanske ha ett par nya reebook skor eller t-shirts eller ville du kanske ha ett nytt wii spel tur för dig för de kanske vi har!!! va sa jag boka in de nu!!!





först till kvarn får mala & kom ihåg de finns bara ett x antal platser på båten berättar
mera sen hur betalningen och biljett försäljningen kommer att gå till...



4 kommentarer:

linda sa...

jag KOMMER!!..:)beställ solen i tid bara såden oxå kommer,längtar!!

pehtra sa...

ja men vi kan vara inne OM de skulle regna vilket de inte kommer att göra så klart!!!

madde sa...

gaalet ! fan om jag måste jobba på båten då!

pehtra sa...

jaaaaaaaaaaaaaaa du måste komma/jobba vid min sida!!!