onsdag 23 juni 2010

fundering nr 14647


Härliga färgklickar......djärv Du är:)

Roligt och annorlunda! Gillar tavelväggen =)

YES! Jättehärlig rosa! En riktigt "bli-glad" rosa!

Ett mycket personligt, färgrikt och nikt hem! Jättefint och annorlunda!

Vilken färgchock :) Gillar tavelväggen vid tv:n och väggmålningen med Elvis!

Vad är det för golv du har i köket? Vill ha svartblank jag också. Så snyggt!

Riktigt annorlunda och snyggt! Skön personlig stil du har, kanon bra gjort! Gillar alla färger...det ger ett glatt intryck!

..............

de här är en del kommentarer jag har fått på mina inrednings album jag har på styleroom men de får mig att fundera
varför är folk så fega? ja menar vad kommer att hända? kommer du att dö av att vara fri och självständig...
nej de gör man inte de kan jag svära på av egen erfarenhet och jag hatar hur jag tappat min självsäkerhet & stake
pga att någon som jag inte trodde förstod hur jag va! nej nu är de fan slut med de jag vet att jag kan vara över ärlig och på
men jag ber inte om ursäkt för jag flörtar öppet eller säger vad jag tycker, kan man inte ta de......

bussen går från torget dude!





vilket jag kommer att säga i en lite mognare ton


Inga kommentarer: