måndag 18 oktober 2010

skit

va folk verka gå igång på mig och min kärlek till pensionärer som sagt jag sa att jag menar verkligen inte alla men jag har personligen vart med om i alldeles för tidig ålder människor som vägrat tvätta sig på 4 veckor som ligger i sitt eget urin och avföring och dom va så arga och sura- att jag är lessen men jag blev bränd för livet av detta... men sen bodde ju den gulliga farbrorn oxå där som va så senil att han bara pratade japanska för där hade han bott i 30 år så nej jag menar inte alla...

men

de finns två sorters människor som kommenterar mig när jag går förbi- den första är alla barn. dom kan säga dom roligaste grejerna men ofta är det mamma mamma titta på den tanten och så glor dom så länge att dom går in i nått och de förstår jag.... fan att möta nån som ser ut som du fast 30 år äldre måste va en chock för dom- men den andra människan som kommenterar mig är den äldre generationen och det kan vara både sårande och vassa kommentarer och dom glor ännu mera än dom som är 1 meter höga- jag är van att folk tittar på mig, mycket för jag är ju enäggs tvilling med nån som är en kopia av mig och vi undrade redan som 4åringar att mamma varför tittar alla på oss?! så när jag märker att nån tittar på mig så glor dom verkligen och jag tycker att har man levt ett liv i 80 år borde man ha lärt sig lite folkvett under tiden... jag klämmer inte ur mig att polo & kofta i samma färg va ute 1990 eller att de kanske är dax att dra upp gylfen lilla gubben! så varför är de ok för dom?! eller är de så enkelt att dom hör så dåligt att dom måste prata så högt att jag hör dom... men nej jag tycker inte det är ok iaf och det är min åsikt inte allas


1 kommentar:

lindha sa...

bra sagt, pensonärer suger!!! iallafall dom man lägge märke till
dom andra är helt ok