onsdag 29 december 2010

året som gått

tänker på de att man borde ju summera året som gått som alla gör i alla bloggar
men jag känner att det här året finns det inget att skriva om! jag hoppas mera att de här året har varit en startbana för vad som kommer att komma nästa år, visst det har varit skit roliga fester, varmt på hela semestern, roligt på jobbet men det har inte funnits en speciell kille, inte en gamla vän & inte haft suget på nåt- det här året har fan vart onödigt.. tiden bara går utan att jag gjort nåt åt saken! carpe diem my as, jag är ju den som vill göra de bästa/mesta av mina dagar men så har det verkligen inte vart de här året det kan ju bero på att jag vart så bestämd på att sitta hemma, ha min rehab & inte lägga ner nån mer tid på nån snubbe som i slut ändan ändå va dum i huvudet hela den här hösten/vintern har ju varit som en enda rak linje- nödvändig för själen men fett boring för mig!


men va sa vi en start bana vare va




Inga kommentarer: