onsdag 20 april 2011

vilka är ni som läser bloggen


jag är så nyfiken


17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blog. Tycker du har skön stil! Min stora syster jobbar oxå på hm uppe i gränby :) Kattis. Ha en bra kväll/ Kram Fia

pehtra sa...

vavavav meeeeeeeen va roligt!!!! du får inte skvallra va jag gör bah... hhahah

Elena sa...

Jag läser nästan varje dag och du förgyller min dag. Kram

Malin sa...

Jag heter Malin och är frisör. Jag har typ 50 bloggar som jag läser mer eller mindre regelbundet (bloggberoende - ja.....och det trots att jag är snart 30 bast) hur som helst så läser jag din blogg VARJE dag. Och blir överlycklig de dagar du uppdaterat många gånger ^^

För övrigt fick jag en smärre chock när du skrev ut diskussionen med skatan till granne och jag fick veta hur gammal du är. Trodde allvarligt talat du inte var en dag över 30 =)

pehtra sa...

heheh sluuuta nu... det e botox baby nej då men va roligt att höra =) älskar mina läsare speciellt dom man inte känner liksom..... roooligt!!!

Snubben sa...

Jag smygläser bara lite

Anonym sa...

Jag tar mig en titt ibland!/ AnnaKarin

Annso sa...

jag :)

Jenny sa...

Och ibland även jag :)

linda sa...

varje dag,,,

Rövarmamman sa...

Du kan lita på mig;) glad påsk sötis!! Kram

jannice lindell sa...

jag läser :)

pehtra sa...

kulkulkulkul.....

Anonym sa...

Hallå, hallå!
Jag hittade hit för ett tag sen, via Jannicas blogg. Upptäckte direkt att jag visste ju faktiskt vem du var. Du och jag har jobbat ihop ett kort tag för typ hundra år sen.. =) Stället var öppna förskolan som ligger typ mittemot linnéträdgården (i kfum's regi). Minns att vi bla gick nån "abc-kurs" (eller vad det kallas..).
Jag heter Eli (egentligen Elisabeth) och är 34 bast, tre barn och bor en bit utanför uppsala. Hänger runt på lite olika bloggar som skönt uppsala-folk skriver, man hittar ju till fler via länkar. Men mannen min tycker jag hänger för mkt vid datorn -så jag smygläser ibland.. *hahahaha*

Tyckte du va en supertrevlig tjej när vi jobbade ihop -sen stötte vi på krogen några ggr. Men efter diverse mammaledighet o dylikt så dröjde det innan jag såg dig igen, sen har jag faktiskt sett dig nån gång men ej vågat heja -för jag visste ej om det var du eller syrran. Ni är ju extremt lika. (hört den förut..) Efter vi jobbat ihop så minns jag att kollade efter nån tatuering som du hade i nacken -för att se om "du var rätt person".. =)

Ha det superbra!!
Kram Eli

pehtra sa...

hahah men gud va kul!! ja jag minns dig.... men oj det va verkligen 100 år sen men du kan alltid hälsa ja lovar syrran hälsar tillbaka hon me...

Anonym sa...

Kul att du minns mig me -säger det som sagt många ggr förr -världen är extremt liten, uppsala ännu mindre. =)
Alltid ngn som känner ngn som man är släkt med, jobbat med, varit ihop med eller liknande.. =)
Jag lovar att hälsa nästa gång -så får vi se om det är du eller syrran. *ler*
Ha en fortsatt bra påsk!
/Eli

Janna sa...

Jag läser din blogg så ofta jag kan och hinner hjärtat!;)
Puss Tuttis <3