måndag 9 maj 2011

ja funderar

jag funderar på det här med livet och vad som är livs kvalitet. vad är det man vill få ut av sitt livet? är det att klättra på stegen på sitt jobb eller är det familjen, vännerna och sitt andra liv?

jag blir ofta väldigt bekväm, inte att jag skulle göra samma sak länge för det är jag för rastlös för men att jag har svårt i bland att se mig göra nåt annat än det jag gör, det kan ju bero på att det är inget fel på det jag gör och att jag trivs

men där jag bli bekväm är när jag inte ser längre än näsan räcker att jag skulle garanterat tycka det jag skulle få chansen att göra skulle vara lika kul som det jag redan gör, jag är den som gärna testar nya grejjer eller jag är inte rädd för det iaf men som sagt jag är bekväm

det jag funderar över är fan kan man inte ha båda sakerna ett bra jobb man älskar och ha tid över till familjen och vännerna

Inga kommentarer: