torsdag 5 maj 2011

svaren


hur länge har du jobbat på h&m? svar- 4år nu i maj. Det har varit den roligaste men hårdaste och tuffaste arbetsplats jag haft

-----

Hej o hå, frågestund gud va kul :-)

du syr ju mycket, har du alltid gjort det eller något du tyckt varit skoj senaste åren? svar- har sytt kläder i hela mitt liv. mina dockor va dom första jag sydde åt och ni skulle sett barbies kläkammare


Vad är det finaste du har sytt? svar- oj svår fråga, men det är väl ylle jackan till mamma

Vad gick du för linje på gymnasiet? svar- beklädnads teknisk linje

Hur länge har du jobbat på H&M? svar- 4 år

Nämn fem saker som gör dig riktigt själaglad? svar- min syster, hennes barn, att vara ledig, lyssna på musik & nya kläder

Bästa årstiden? svar- sommaren

Vilket är ditt favvoplagg just nu? svar- alla mina färg glada tajts

Vad är det pinsammaste du varit med om som du själv gjort och som någon annan gjort?

svar- jag tycker ju inget är pinsamt och skäms väldigt sällan så jag fick verkligen fundera på den hära frågan. Men kom på en gång jag ramlade inne på krogen escobar och låg som en nyfödd kalv på golvet och sprattlade. Jag skrapade upp mina knogar och knän på deras jävla mosaik och kände att jag ville bara ligga kvar och hoppas på att jag inte syntes- i min värld slutade musiken spela... det minns jag va pinsamt men hade det vart idag hade jag nog inte brytt mig ett skit jag hade nog bara gapat klarade drinken sig?!

det någon annan gjort.. ja det skulle väl vara alla som sjunger i idol uttagningarna. Då skäms jag!

Vad ville du bli när du var liten och drömde om hur det skulle vara att bli stuuur :-) svar- jag ville bli designer, dekoratör eller arkeolog

Hmm det var några frågor att klura på :-)
------

Har du pojkvän? svar- nej ingen pojkvän

------

okok jag har en fråga!! vill du evvör bli brunett igen? ;) svar- nja kanske inte hel brun men lite brun



roligt med frågor tacka alla som undrade massor

Inga kommentarer: