söndag 11 december 2011

and the award goes to


jag ger mig själv detta pris för att ha klarat att inte äta godis på nu 10 månader men det har inte varit lätt kan jag berätta- jag har haft hjärtklappningar- skakningar- svimnings/ må illa attacker i 8 månader efter jag slutat med godiset. Hade jag vetat hur kroppen skulle reagerat skulle nog jag aldrig slutat, jag pratade med en dietist som sa att jag måste byta ut godiset till söta frukter för det är farligt att bara ta bort nåt som kroppen kräver och vill ha, men jag tror inte på att byta ut nåt utan man får lära sig att leva utan det helt enkelt

På vågen står det nu 18kilo mindre vilket jag inte riktigt ser eller känner att det skulle vara så mycket?!


men jag kände idag att jag är fan bäst ingen protest!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

18kg?! Fasiken bra jobbat!!!!
/L

Anonym sa...

Åt du bara godis som kost?

friday sa...

Du e så GRYM babe!!!!!! Big time inspo!

pehtra sa...

hahah nej självklart åt jag inte godis istället för kost!! men det är ju bara att räkna om du halverar kalori intaget men rör dig exakt som förut kommer du gå ner i vikt! jag vet inte varför jag gått ner så mycket... har ju inte mått så bra så jag äter lite mindre portioner och eftersom jag inte äter godis så dricker jag ju inte heller mina 12 liter cola i veckan heller...