söndag 18 december 2011

jag ger upp

blogspot har ändrat absolut allting i hur man skriver sina inlägg, hur man lägger sina bilder & videos!! 

och allt som jag vill ha utseende mässigt på min blogg går inte att göra längre man kan inte ens lägga bilder efter varandra... kolla bara i inlägget nedanför där jag försökt i 10 minuter för att få dom på rad! och jag är inte tillräckligt motiverad att blogga med dom här skit inställningar så jag tänker lägga ner bloggen på blogspot och håller på med en ny!!



jävla skit bloggspot!




hörs då













4 kommentarer:

fRANCISKA sa...

amen byt ba! min fungerar fortfarande som den gamla... thank god. ...jävligt konstigt!

cindy's ▲ sa...

Ha en fin dag!

Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration. :)


Kram
Cindy / http://cindyvuong.blogg.se

Linda sa...

Hej, Allt bra?:)

Anonym sa...

Vart tog den nya bloggen vägen? :-) Vill se inspirerande moderepotage :-)