måndag 9 augusti 2010

irro

cyklade som en dåre ner till stan efter jobbet i 100% luftfuktighet kan jag ju oxå till lägga för att
köpa golvfärg men neej dom hade inte den kvar utan bara uppe i boländerna sa hon ok fuck fuck!!
cyklade hem igen drog sveriges snabbaste dusch och cyklade ut till boländerna (svettig igen) men
neeeeeej den hade dom inte kvar där heller.... U suck!! muttrade jag på vägen ut-

kände att jag måste ju köpa nått nu när jag hojjat runt hela jävla stan så en vattenkokare på media market vart ett måste...


4 kommentarer:

linda sa...

Äh fy fan va DRYGT men hejja dej som gjordet..:)

pehtra sa...

eller hur ja e stolt över mäj själv!

snubben sa...

vad har jag sagt pettan,kolla alltid med oss riktiga hantverkare först ;)

pehtra sa...

aaa sant!! hörde att alcro har den färgen kvar...