lördag 21 augusti 2010

no fun

jag är ett vrak- att sova 4 timmar på nätterna och jobba på det och ha tusen saker man ska göra efter jobbet oxå kan få vem som helst att bryta ihop... de va jag igår! efter att mina tårar sprutat i 3 timmar fick jag migrän.. no fun... jag insåg nyss att jag alltid vid den här tiden varje år har ett melt down, jag vet inte om det är för årsdagen av min pappas död är snart eller varför men massa tankar bara snurrar och jag kan inte hantera dom jag vill bara stänga in mig och låta dom passera. Även om jag är så känslosam som person, inte bara skit glad utan skit ledsen oxå är jag så dålig på att släppa ut de ledsna -man pallar inte ta tag i skiten se de dåliga i vit ögat och låta de skölja över en, men gör man det blir de ju så mycke bättre! men jag ville inte att när jag stannade upp för en sekund att allt skulle komma som en present från posten, jag får se de som en rensning inför nått bättre......


Inga kommentarer: