söndag 29 augusti 2010

jag funderar

tänkte på de nyss gud va lite man delar med sig i bloggen- av allt man känner & tycker skriver man ju fan 2% av de! skulle vilja skriva om fittiga killar, fittiga polare, falska människor, hemligheter som man vill berätta för hela världen men inte får, allt man känner och gör liksom, men inte ett skit kommer ju upp på bloggen! inte för att ja inte vågar men ja kan inte.. folk lägger sig i vad jag skriver fast det är min blogg och jag står för allt som kommer upp fan sist jag kollade va vi ett fritt land med fria tankar och har en frihet att skriva vad vi vill egentligen, nu gör man ju inte det för man har en hjärna & ett hjärta men ibland skulle jag vilja skriva så jävla mycket mera än jag gör det är nog därför jag tycker det börjar bli lite tråkigt med bloggen fan den ger mig inte det jag behöver för tillfället- en ventil! allt känns så ytligt och det är inte jag -jag är inte ytlig alls de du vill veta om mig berättar jag liksom jag är så lätt att lära känna och att inte få prata om de jag känner kväver mig....




nu känns allt fan bättre fast ni inte har en aning om vad jag menar..

Inga kommentarer: