måndag 7 februari 2011

huuum

vad är en blogg? varför bloggar man? vad vill man säga?
vill man förmedla sitt mode sinne eller sitt musik intresse eller vill man bara bara berätta sin vardag
alla dom här är bra tycker jag men vad är min? nånstans där i mellan tror jag.... funderar på att flytta
bloggen men vet inte vart
.. en del sidor har ju bara mode och en del bara musik men fan jag gillar hur enkelt
det är att fixa med blogspot men jag saknar en community en framsida om man säger så... jaja funderingen fortsätter


4 kommentarer:

Elena sa...

Du kan ju inte flytta! Vi är ju grannar nu! ;-) Kram till dig. Tycker din blogg är bäst. Handlar om allt. Inge roligt att behöva bestämma sig för en sak. Då får du skriva flera olika bloggar istället. Känns ju kanske lite jobbigt, tycker jag...

pehtra sa...

men jag vill flytta hela bloggen till nått nytt ställe...

Elena sa...

Jag förstod det och då får jag ju en tår i ögat för då blir vi inte grannar längre. Skämt! Undrar bara vad det finns för några blogsiter där du kan ha hela din blogg? Du skriver ju om så mycket. Hel livsfilosofi! Du kan ju inte ta bort vissa delar! Och som sagt, du kan ju inte ha flera olika. Har du hittat någon sida som känns som hemma?

pehtra sa...

nä precis har testat blogg.se nu men nä fan jag gillart inte...