torsdag 10 februari 2011

lovin my self



de är ju tur att jag gillar att vara med mig själv för så mycket som jag vart inne och själv dom här veckorna har väl aldrig hänt...vissa har svårt att vara hemma och inte gå nånstans men det problemet har inte jag- jag trivs så bra i min lägenhet att jag inte någonsin är stressad över att jag måste ut skulle nog kunna vara inne an hel vecka utan att bry mig... fast igår låg jag i soffan i 15 timmar och va vaken i 16- de kanske va lite tråkigt för rör du inte dig får du heller inte nån ny energi men jag behöver ju vila upp mig inför min jobb start nästa vecka plus att jag vill ju verkligen att min jäkla förkylning ska vara helt borta då, det är så himla skönt att bara ligga inrullad i mitt täcke i soffan men ok kanske inte varje dag...


1 kommentar:

linda sa...

önskar jag vore lite mer så...men de kommer,även för mej!