lördag 26 mars 2011

aaaaaaaaaaaaaaaaaah

as mysigt i går med cristina men självklart kom min granne ner och klagade på musiken jag ville inte öppna så cristina gick dit och då va tantjävel skit trevlig vilket bara bevisar att det är mig hon inte klarar av... jag har idag kontaktakt Uppsalahem för jag vägrar leva så här men tänkte jag ger henne en sista chans att förklara sig så jag gick upp till henne och försökte prata med henne och det har jag spelat in och får jag till tekniken ska jag lägga ut de snart men kan säga så här att hon tyckte jag stängde dörren för hårt att det låter som en gammal gubbe som går inne hos mig eller att det låter som om jag skulle väga 100kilo och kan ju säga att då brast det för mig.... om jag skulle väga 100 kilo då det ska väl hon skita fullständigt i och jag tappade mitt lugn jag hade innan dess.... asså kan man verkligen hata sin granne för då gör jag de!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

ähhhh va fan bort med kärringen vilken människa eller de är synd att kalla henne de... fy fan dom finns överallt... stå på dig bort med kärringen!!!!!!! kram mallan

pehtra sa...

mmmmm...