måndag 21 mars 2011

jag funderar

vart än jag vänder mig om i bland påminns jag av mitt förra förhållande- det kan va en tjej i kassan som mitt ex mystiskt messade med eller nån tjej som han strulat med som kommer in och vill ha hjälp på mitt jobb- ibland blir jag så less inte på att det som hände för det bryr jag mig inte om längre, känner mig ganska likgiltig till det hela men jag stör mig på hur man bara kan vara så okänslig som han var?! att bara skita i allas känslor utom sina egna. Att jag nu kom på det här nu är att till min förvånings har en ny tjej flyttat in under mig som va bästa kompis med en annan tjej han låg med och det fick jag reda på genom att han hånglade på en vimmel bild klevör I think not! Ibland vill jag bara slå han på käften för gammal sveda och värk...den här idioten har ju förstört hela min syn på förhållanden jag tror inte alls på dom längre, om nåt så är dom bara slöseri med tid- fuck U kristofer dahl! U suck big time and U always will...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Men HATAR sånna AS!

Vill du ha hjälp med hämnd så hojta!

Jag är kort med siktar bra ;)
Har kasterat en familjemedlem(okej de är en hund) men vafan.. de görs väl på samma sätt? hehe

Styrkekram och pepp för att du ska få tron tillbax!

/ L

pehtra sa...

ja hojtar ja lovar... hahah

Anonym sa...

Haha! Skön uthängning!