lördag 27 mars 2010

gulliga kunder



de händer oftare än man tror men jag får så jäkla gulliga kommentarer/visitkort/åter kommande kunder på mitt jobb!!
man skulle ju kunna tro att folk inte fattade min stil eller hur jag ser ut men de verkar dom göra, min mamma sa när jag va 15 att - jag hoppas de är en fas du växer ur/jag sa bara att morsan de är ingen fas det är en livs stil!! och det är de! lite tragiskt att jag ser likadan ut men va fan de bjuder jag på ...
Idag va de en tjej eller kvinna i 40 års åldern som berättade hur jag hade hjälpt henne så många gånger att hitta roliga kläder (vilket e hemskt för jag känner inte igen henne) och jag va den bästa säljaren hon mött & min syrran va sån bra servitris och att vi va verkligen gjorda för våra yrken, dom brukar alltid äta där hon jobbar- en annan kvinna betalade av mig precis innan jag slutade och säger- jag har nu tittat på dig i kön och du har verkligen gjort min dag med din frisyr jag blev så glad av den?!

kul att man kunde göra nån glad idag iaf!

Inga kommentarer: