torsdag 18 mars 2010

my life

vet inte riktigt vad ja ska skriva eller vad jag vill skriva, de har hänt så mycket i mitt liv och de e inte över än...

ibland vill ja bara gräva ner mig/ ibland vill jag bara ge järnet

att franguru blev begravd är en av dom de va skit tråkigt men som jag skrev de är bara en blogg men de va så mycket som försvann med den, en del valde jag själv och en del kom med på köpet! att avsluta en vänskap är väldigt jobbigt! att avsluta vilken relation som helst suger och det big time! men precis som med en kille man gör slut med försvinner också personer runt om man bryr sig skit mycket om och det är nog värre eller nej de är det inte men nästan. Relationen som avslutas har ju inte tagit slut över en natt men relationen till vännerna gör ju det. De e när de händer som man inser att de e över liksom, de kommer aldrig att bli desamma och jag försöker väl tänka att de e en del av min framtid de kommer nya/ de kommer flera men ibland e de jätte jätte jätte jobbigt...



att vara bortglömd fast man valt de själv


3 kommentarer:

janet sa...

Finns här för dig gumman och du är inte bortglömd!! Snart är det vår å då jävlar!! You go girl!! Puss

Friday sa...

meh fan.. nu blev man ju sådär äckligt nyfiken! Hoppas DU mår bra iaf!=)

pehtra sa...

JAG mår bra iaf... förstår att du blir nyfiken... du kommer nog höra om de snart eller nåt..