tisdag 9 mars 2010

klädväggen




idag har jag nog pysslat ihjäl mig.... min rygg gör ont nu!!!
fick en ide för ett tag sen som ja kom på till Elins trånga hall att ha en ballerina stånga att hänga kläder på, gud så snyggt de hade vart!!! men ekonomin till låter inte det just nu så nu blev det en budget variant från bauhuse... så efter ett infall i morse åkte jag dit, hatar konsoler mer än nåt på jorden men med mina sandväggar är det tyvärr nödvändigt... jäkla skit!! men va fan gör man inte, nu syns dom ju inte bakom alla kläder eller i morrn när sparklet torkat ordentligt kommer dom inte synas för mera kläder kommer ju på stången då... måste nämligen spackla igen mina
ny borrade hål & sen trycka in pluggen för de ska hålla... jeeey!!


.....kan ni inte se festerna....


one, two, three not only you and me/ britney bejbi

2 kommentarer:

fRANCISKA sa...

supersnyggt!

pehtra sa...

de va ju de ja höll på me när du ringde kom ja på nu... ja cyklade från bauhuse då! ringer upp i morrn