måndag 29 mars 2010

what?!

fick just höra en grej idag som gör att jag verkligen känner att jag måste skriva de här inte till den personen som sa de utan till alla andra- anledningen till att jag har varit hemma lite mera än vanligt handlar verkligen inte om att jag e deppig eller mår dåligt eller inte har nån att vara med de handlar om att jag vart ute varje helg i 10 år, men har verkligen festat hårt varje helg dom senaste 3 åren och jag behöver en break!! om jag t.o.m tycker oasia suger då e de illa...jag e trött på folket, spriten och dom 1.5 uteställerna vi har i den här stan, vill också berätta att jag mår jätte bra nu skit bra kan man kalla de jag har vart ledsen över saker som har hänt bland annat vänner som gått förlorat och pengar jag ville ha, behövde ha... men jag har löst de mesta nu vi brukar skämta om det att jag ser färger och hör fåglarna igen så jag ser verkligen jätte ljust på min framtid. jag har en jätte stor vänskaps krets så det går verkligen ingen nöd på mig- mina vännerna jag har i mitt liv nu har funnits där ganska länge och dom bryr sig/ dom oroar sig/dom lyssnar/ dom ger mig mer energi än jag antagligen ger dom/dom är äkta att sen bekanta inte vet hur dom ska bete sig när dom träffar mig för jag och frasse inte umgås längre "att de blir som om dom inte vet vad man ska säga" skiter jag i jag är samma person som jag va för 2 månader sen och va du viktig i mitt liv då är du antagligen viktig i mitt liv nu annars keep on walking dude....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar vara en sköning så vill ge dig en stor cyberkram!

Och sen smyga in och sno din garderob.. damn girl vad avis jag är på den =)

/Lina

pehtra sa...

åååååååååååååååååh va roligt!!! va gla ja blir...

du får sno min garderob NÄR DU VILL
// pettan

Jenny sa...

Du är bäst ju Pettan!! Här kommer en stoooor kram till =) =) =) Ps. jag kan jobba om ni behöver ;) Puss & kram

pehtra sa...

hhaaha ja de kommer behövas!! ringer i morrn kollar me schemat

puss tillbaka

Anonym sa...

saknar dig vi måste ses!!!!!! massor av kramar mallan b

pehtra sa...

säg bara when and how

Friday sa...

Jag vill åxå cyberkrama dig OCH sno din garderob!!

Rock on Pett.