onsdag 10 mars 2010

vill mera

jag har ju haft semester i 5 dagar nu och jag vet inte riktigt?! jag skulle nog kunna vara ledig i 25 dagar till tror jag! jag står verkligen vid ett vägskäl och kan inte bestämma mig eller jo bestämma mig kan jag nog, men att ta tag i det jag vill göra är väl de svåraste.. Det finns så mycket i mitt liv som jag måste ta tag i och det roligaste är att när jag väl bestämmer mig så blir det alltid så mycket som händer samtidigt, det är som en olycka kommer ju sällan ensam och så är det alltid i mitt liv (allting händer i 3) det här är iaf några saker jag måste ta tag i redan i morrn:

jag vill starta mitt eget företag/ jag vill ta körkort/ jag vill köpa en lägenhet/jag vill börja betala CSN/
jag vill ha roligt och njuta av livet
/ jag vill må bra


ja de är väl bara att sätta igång då eller....

Inga kommentarer: