onsdag 21 april 2010

dammit

prata just med mamma om de här fan jag behöver inspiration
inget jag söker i mitt liv finns i uppsala egentligen inte killen, inte livet, inte ute livet men igen
inte killen... jag vägrar bosätta mig med nån kille i rutig skjorta från östervåla de är inte jag!
jag vill ju hitta nån som är samma som jag samma stil, samma musiksmak, samma allt men vart fan
är snubben? inte i uppsala iaf den saken är ju klar skulle kunna hänga i kungsträdgården i 10
minuter en sommar dag och hitta 100 killar... varför är dom inte här?! huum måste fundera
asså en flytt skulle kanske vara de jag behöver, men vågar jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du vågar!!
Ta tjänstledigt från jobbe, hyr ut lyan och go for it!
Du kan ju alltid komma tbax.
Varenda gång jag varit borta har tiden i Uppsala stått still
så du lär inte missa någe ;-)

/ Lina

lindha sa...

kan du inte bli förflyttad genom hm till något roligare jobb