tisdag 20 april 2010

less

jag har haft en jätte bra dag idag/skit mysig men nu är ja på dåligt humör
känner mig sur & grinig ingen kul känsla för jag brukar inte va de...ja e less! jäkla skit stad!
men jag har blivit lovad av sparven att han ska ta dit vilken bartender jag vill till riverside jag älskar såna fantastiska löften... kan bli en riktigt bra sommar tror ja, ska sitta drömmande bort i bar stolen & glömma alla bekymmer fan de kommer bli fett!!
nä ja behöver ett span/ett hångel... anyone?! de är nog därför stan blir ännu mera en skit stad hur öken kan de bli?
Bech ska vi inte fixa det här tillsammans tror de kan bli sjukt kul!


fast jag har kommit på varför alla pratar om han... han har en osynlig magnet

3 kommentarer:

Angelica sa...

Världens bästa plan babe! Jag är på. Ska försöka ragga hit lite herrar på valborg oxå. Kan bli helt fab (;

pehtra sa...

kan BLI HELT FAB!! vi måste styra de här vi har olika smak så bråken e ju bortblåsta liksom...

Angelica sa...

ja exakt! kolla upp dina polers för moi, så kollar jag mina!