onsdag 21 april 2010

vin mässan


sov inget inatt igen så de blev ingen vin&sprit mässa för mig de kändes som ett bra beslut kl 8 när jag messa syrran om de, men när hon ringde när hon va vid tåget ångrade jag mig.. buhu men jag har sovit i soffan tills nu typ så jag behövde vara hemma men va faaan jag ville verkligen hade ju laddat batteriet på mobilen/kameran....jag har tyvärr ett rykte om mig att alltid banga när det kommer till såna här saker & det gillar jag inte men de är ju tyvärr sant.. och de gillar jag ännu mindre


3 kommentarer:

HelenaSalminen sa...

Pehtra...De kan man oxå kalla för att sätta gränser! Ja vet att de låter tråkigt...Men du gör ju så mkt annat! Ingen kan ju hinna me allt...Låter JÄVLIGT klyschit men de är tyvårr SANT! De är PRECIS de jag håller på och "LÄR" mig! Min terapeut skulle ha sagt att de va ett "moget" o "klokt" beslut om du mår bra av de=)Jag kämpar som fan me de...VILL JU GÖRA ALLT HELA TIDEN=))

pehtra sa...

hhahahahh ja men jag hatar att va tråkig!!! men gillar din terapeut....

HelenaSalminen sa...

Hahaha! Ja de går lixåm inte ihop alltid=P ...Duu den kvinnan Hon är heeelt underbar! Jag skulle kunna adoptera henne som en gammal faster/moster typ lr nåt sånt! I LÖÖÖV her<3