tisdag 13 april 2010

ledi

jag håller nu på med att fixa mina annonser på tradera ska börja sälja lite kläder i stället för att
kasta dom kändes mera rätt liksom...var som sagt ledig i dag och jag har lapat sol hela dagen, suttit
på massa uteserveringar de var så jäkla mysigt!! nu är våren snart här på riktigt man!! nu väntar
man bara på lite grön i buskarna och på träden... nej jag har inte pollen allergi så jag längtar, de får jag..

ja just det jag bokade min tid för botox idag
så nästa vecka då jävlar!!



jag ångrar mina mail jag skrev idag jävligt onödiga skulle vart större & skitit i de..

10 kommentarer:

Angelica sa...

Hörrö snyggobert! Fan vad jag blev pepp på att styra los dejtos typ snarast!

pehtra sa...

jaaaaaa losdejtos!!!! typ runt löning kanske! jeeeeeeeeeeey

Angelica sa...

Ja, vi kan definitivt kolla möjligheterna! (;

Föressten, angående det där mailet du skickat... ångra ingenting. man ska aldrig ångra det man gör. ångra det du INTE gör istället! pepp pepp pepp.

pehtra sa...

hahaha skön inställning den hade ja förr sen blev jag gammal å vis! eller lärde mig välja mina fajter som va värd de typ

Angelica sa...

ah men du vet, man måste vara ung och galen för att kunna bli äldre och vis (;

Anonym sa...

hej, skulle du kunna länka, så att man kan se vad du säljer?

pehtra sa...

mina tradera grejer har inte hunnit fixa alla än de tar ju sån tid!!
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=317036&filtertype=&sortby=

pehtra sa...

ja å ung å dum har ja vart!!

pehtra sa...

öJJ ja menade ju såklart löning i maj eller i maj!

Angelica sa...

ja runt löning borde vi kunna styra till nåt! ser fram emot! (: