tisdag 13 april 2010

va fan

jag är så upprörd att jag inte kan sova jag har legat i sängen i 3 timmar nu och fortfarande snurrar allt! jag är en stark person, jätte stark men mina kläder är inte gjorda av pansar & mitt hjärta av stål jag har också känslor men de verkar folk bli helt chockade över!

anledningen till att jag är stark är att jag anser mig själv vara en förstående människa, jag kan förstå varför man gör vissa grejjer eller beter sig på ett visst sätt men när den förståelsen tar slut vilket den aldrig brukar göra...men gör den det och jag inte förstår varför man gör de man gör, går min förståelse över till irritation och när den irritationen pågår för länge lackar jag ur.. de finns en del av er som sett mig arg & de finns dom som inte sett mig arg- jag har en jätte lång stubin men när jag lackar så lackar jag ordentligt att de är illa för den som står i vägen/ så att folk är så chockade över mitt abrupta avslut måste ju vara blinda för de här som har hänt är ju exakt som jag reagerat i över 30 år... jag kommer att lägga ner det/dom nu och bara hoppas att det inses att jag skulle aldrig reagerat så hårt/starkt att om de inte va så stort för mig och jag vart behandlad rätt från början -träd kan inte växa utan rötter och kan man inte se hur långt dom går kan du sluta gräva dom går antagligen djupare än du anar



jag är så trött på att behöva förklara att jag har känslor jag med och dom kan också bli sårade! det är inte bara åt ett håll....



3 kommentarer:

Anonym sa...

massor av kramar vet vad du menar!!!!!!alla tror att dom känner än men de är få som gör de ..äh du fattar vad jag mrnar de vet ja!! kram mallan b

Anonym sa...

Nä fyfan sånn där ångest vill man verkligen inte veta av! Den fick jag nog av på högstadiet! Vet inte vad du går igenom men gissar att de är tjejer inblandat..
Usch, hate tjejdrama.. Vi kan vara så elaka mot varandra så de är läskigt!
Hoppas allt löser sig till lycka dileva nivå!
Ha en underbar vecka!
/Lina

pehtra sa...

ja fattar mallan... å ja de e drama to much for me