söndag 26 september 2010

funderar

man stressar så mycket att man blir sjuk av de
men de stressar ännu mera för att man är tvungen att gå hem för de





jag tänker så här: när fan ska man börja ta hand om sig själv & hur kommer det sig att man alltid prioriterar sig själv sist jag kan inte lyfta armarna för jag har så ont i båda axlarna/jag kan inte böja mig ner för jag har så ont i ryggen/ jag domnar i höger hand & jag kan inte känna min egen tå- sen som toppen på kakan har jag fått magkatarr vilket är jätte konstigt för mig för jag är så jävla jävla stress tålig- men då kan man ju tänka efter att hur mycket stress utsätts man för egentligen?! men så tänker man ju att jag ska vara hemma och ta hand om mig nu- ok jag slutar dricka alkohol vilket har hjälp men vad gör ja- man myser hemma istället och vad ingår i det jo alltid godis det har man ju fått med sig sen man va liten men om man myser varje dag då eftersom man har rehab de är ju säkert bra för mage och själ... not! för du hade ju börjat få magkatarr! allt de här är ju arbetsskador som man dragit på sig under alla år man jobbat- slit skador kan man oxå kalla det men hur gör man när man är inne i en cirkel som vägrar att sluta snurra



1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt de där, som en ond spiral. Viktigt att ta hand om sig själv, hitta bra rutiner med mat, sömn, motion, vila. Ta hand om dig/ C