söndag 26 september 2010

livingroom




5 kommentarer:

Lady Thirty sa...

snyggt!

pehtra sa...

heheh TACK!!

Ida sa...

Gud vad fint du har hemma hos dig, du har verkligen levt upp till din egen karaktär och fått ett egensinnat hem *avis*. Samt att så mycket färger livar upp och man blir glad av att bara titta på det. Jag läser din blogg rätt ofta men kommenterar aldrig, undrar varför man inte gör det, tycker fler borde skriva en rad då och då. Jag gillar dina små musiktips, alla roliga texter du skriver, samt att jag bara vill krama dig när du skriver om stressen i livet, jobbskador, magkatarren och vänner som gått förlorade, livet är inte lätt alla gånger, men jag känner med dig. Jag tycker du verkar va en asgrym och rolig tjej, ser dig ibland på jobbet när man är o shoppar och tycker alltid du ser så fräck ut i dina balla kläder, du vågar och står upp för dig själv, det är härligt att se! Ha en fortsatt härlig vecka! Kram kram

pehtra sa...

meeeeeeeeeeeen gud va snäll du är!! de där behövde jag höra du har gjort min dag GARANTERAT! =)=) men hallå du måste komma å knuffa på mig på jobbet...ja mena den där kramen skulle jag vilja ge DIG...hahah

Ida sa...

Hej igen! Japp jag ska komma fram nästa gång och säga hej minsann, varför är man så jävla feg när det gäller, nä nu får det va slut på att fega :-) Och en kram kan vi visst utbyta, läste att du snackat med chefen, härligt att höra, några ord kan ju göra så mycket, nu är det bara att köra på igen, men i lagom takt va tjejen, så du inte stupar! Solen skiner på dig idag, och även på mig o alla andra goa människor! Take care! Kram ;P