onsdag 15 september 2010

suck

ok ni som jobbar i samma yrke som jag kommer förstå vad jag menar-
kan man inte bara få peka fingret till alla som uttrycker följande



ska ja dra den här själv eller gör du de?
oj jag måste skriva på den här-har du en penna
vart har ni barnoverallerna/vart är fleecen- har ni bara det där
vilken färg finns den här i?!- jaha så den finns inte i grå eller beige
varför finns det inte pojkvantar?- du kanske inte vet att dom fryser dom med
jag vet inte vart jag hittade den här? så jag lägger den här på högen med alla andra kläder



4 kommentarer:

Karin sa...

hahahahahahaha just shoot me!

pehtra sa...

eller hur!!!

lindha sa...

den bästa är.... vilka färger fanns den i, jaha inte i röd? SA JAG RÖD ELLER..... precis som mitt jobb har ni klyft potatis? SA JAG DET ELLER!!!!!!!!!!!!!

pehtra sa...

hahahhaah... EXAKT SÅ ERE