måndag 10 januari 2011

chilli`n like a villain


det känns som en jätte bra vecka först ska jag ju tatuera mig på torsdag plus att min lediga dag är på fredag vem vill inte va ledig en fredag liksom fy fan va najs ska sitta på ett fik hela jävla dan!

men jag har oxå fått ett mindre uppvaknande först har jag haft svimnings attacker och i lördags när jag kom hem blödde jag näsblod som en stucken gris förstörde både kläder & golv så den här veckan ska jag verkligen försöka att ta det lite lugnare.. min chef säger alltid att jag har för många projekt på gång och att jag tar på mig för mycket, men jag tycker det är roligt att ha massor att göra- men jag börjar oxå se att att det har ett pris och jag vet inte om jag tycker det är värt det? men fan jag måste känna varje dag att jag gjort allt jag kunnat för annars känner jag mig som om jag lökar och jag hatar lökar... byt jobb liksom U slacker U... men fredrik ja jag ska chilla den här veckan ja lovar!!



Inga kommentarer: