lördag 22 januari 2011

deja vu

har vart vaken i nån timme eller två kunde inte sova (som vanligt) och började fylla i mina papper för mitt dialogsamtal men får en så sjuk back flash från en intervju jag va på för några år sen, första intervjun gick skit bra men den andra kan man ju bara radera från mitt liv!! man vill förmedla nått bra om sig själv men man är inte där mentalt jag hade väl haft nån incident dagarna innan (som alltid) (ingen bra arbets miljö) och dom frågade ja om jag skulle fråga din chef vad hon tycker du ska bli bättre på vad tror du hon skulle svara och jag gormar ut ja att jag är för glad och måste lära mig att tala med små bokstäver..... så känner jag mig nu att jag vill skriva massa bra saker i mina papper men det känns bara neggo de va nog helt fel dag att skriva ner alla mina svar! jag vet inte riktigt vad som håller på att hända med mig men jag är inte på en bra plats i mitt liv och jag vet att det kommer bli jätte trevligt hos sofia idag men jag känner mig jätte osocial- men det är ju exakt det jag behöver egentligen att umgås med vänner som får mig på bättre humör!! kvinna tagga om!!


Inga kommentarer: