fredag 28 januari 2011

fan va tråkigt

fick precis höra nått som fick mitt hår att resa sig i nacken- att det går snack på ett visst ställe från folk som läst bloggen och undrar va det är för jävla fel på mig egentligen, bara för att jag lägger upp en bild på bloggen förklara inte det vad jag har gjort hela dagen- men nu ska jag vara övertydlig så ni fattar- jag har en inflammation i min lårmuskel pga jag har haft en nerv som kläms mellan två diskar och har då överansträngt muskeln för jag har har gått snett för jag har haft så ont i ryggen, jag känner att jag också vart väldigt ledsen för jag har varit eller är fortfarande så jäkla skit less på att ha ont men jag har inget som smittar eller har feber så ska jag då sitta inne eller inte få träffa nån?! vill också lägga till att jag är väldigt kär i mina pengar vi har ett bra förhållande så det är inget jag tar lätt på att förlora massa pengar bara för att vara hemma

jag märker att jag har flera läsare nu när jag har varit hemma vilket jag tycker är jätte konstigt men när jag hörde det här nyss vet jag varför- är det så att folk snokar vad fan jag gör när jag är hemma från jobbet vilket inte alls är vad jag vill att min läsare ska göra! ni kan inte förstå känslan hur det känns att bli smärtfri dock pga tabletter efter 3 månaders lidande och det kan få vem som helst att få ny energi och känna sig like top of the world och jag tar i alldeles för hårt och för mycket men det är jag som lider av det sen när värktabletterna slutar fungera inte du- jag vet inte hur man gör när man är hemma och är sjuk jag är inte skapt åt det hållet-

alla som känner mig vet att jag är överaktiv en del säger adhd jag säger antagligen båda, men jag har jätte svårt att sitta still och inte göra nått, men de ni inte ser det är att det tog mig 2 dagar att spika upp tavlorna i mitt vardags rum inte en timme!! och att jag ångrade mig att jag ens började på det- att jag vissa dagar måste lägga mig ner och vila 2 ggr för att få på mig mina tajts, jag vet att jag är dum som inte känner efter bättre eller att jag inte skiter i den där colan om jag inte ens få på mig byxorna för att komma ner till affären men så funkar inte jag!! jag måste inte komma först i mål men jag kommer aldrig ge upp även om jag kommer sist...

ok jag ger er ett scenario..... jag hoppar in på kryckor och säger att jag ska ner på flustrets ny öppning och sitta i ett hörn och dricka en cola för jag är så nyfiken hur det ser ut- då skulle personen i fråga bara skratta åt mig och sagt fan pehtra du är tokig stanna hemma- nej men jag vill gå dit för min kompis skull som har slitit med allt med flurran i veckor nu.... om jag inte hade haft kryckor men lika ont i benet hade hon inte skrattat åt mig utan rynkat på näsan och snackat massa skit när jag gick därifrån.... bara för att jag inte har feber/gips eller kryckor betyder det inte att jag har ont eller mår dåligt!!! men jag kan inte sluta leva för det är då man blir bitter som jag höll på att bli och det är verkligen inte jag som person.

jag ska ta det lugnare den här veckan för jag känner av mitt flaxande förra veckan men mitt lugnare är kanske inte ditt lugnare och det är väl tur för hur fan skulle världen se ut om alla va lika?!


4 kommentarer:

Sandra sa...

Lilla gumman, jag lider verkligen med dig. Hoppas du blir bättre snart. Längtar efter att träffa dig. Miljoner pussar!!!

pehtra sa...

=)=)

Anonym sa...

JAG HÅLLER MED DIG PEHTRA!!! Dom eller den som snackar borde sköta sitt. Fast verkar som andras liv är roligareatt lägga sig i, tragiskt

lindha sa...

för mycket kärringar i världen, tror inte en kille skulle snacka till sina polare om nån va sjukskriven och tog en lång promenad i solen till ikea....