onsdag 26 januari 2011

meeeen gud!


pratat med ännu en avkomma från the devil i form av en sköterska på samaritehemmet fick en tid i morrn efter mycket tjafs och så onödiga diskussioner från hennes sida! herregud du sitter i tidsbokningen du behöver inte tjafsa med mig i 10 minuter och sen bli arg över att jag säger ifrån... ja du låter desperat säger hon snorkigt- öh women hear me roar jag är desperat!! dont give me any lip man- kan säga att jag har nu lagt in om byte av husläkare ska ner och hämta mina journaler från min naprapat med en rekommendation från honom hur han tycker vi ska gå vidare med allt eller snarare vad han tycker jag behöver - vilket är vila upp mig så jag får ny energi till att ta tag i smärtlindringar, sjukgymnastik och arbete hur jävla svårt ska de va att fatta liksom


Inga kommentarer: