måndag 17 januari 2011

irro

ja kan bli så jävla upprörd över vissa på facebook alla dessa statusar som är 400 ord långa och där står det de mest ointressanta sakerna om deras liv.... ja mena skaffa en blogg om du har så mycket att skriva!!! så ska jag absolut inte läsa den!! nä men ärligt jag fattar inte riktigt saken med facebook skulle det inte va för dom 5 killarna jag spionerar på skulle jag lägga ner det direkt men hey dålig tajmning att skita i den nu mjuk och len som man är för tillfället - men jag funderar så här- är det bättre att ljuga om att allt är så fantastiskt och att man är så lycklig varje dag eller är det bättre att vara ärlig och säga att dagen sög så hårt att jag går och lägger mig nu! jag kan bli skit arg över hur en del skriver om hur jävla bra allt är... för nej det kan inte vara sant! man finner inte lycka varje dag, det är fan omöjligt. jag vet att jag är över ärlig hur mina dagar är här i bloggen och det är väl ochså sjukt ointressant fan man kanske inte ska skriva nåt alls, de vore ju kanske det bästa men nej jag är ledsen men jag känner massor men finner inte obeskrivlig lycka varje dag... Im real like dat


1 kommentar:

Anonym sa...

Så jävla sant!

Därför gillar jag att läsa din blogg - för du skriver när dagen suger, som den gör för alla då och då. Inga jävla rosor hit och regnbågar dit. You go girl!