torsdag 20 januari 2011

you as

ok hade jordens sämsta läkarbesök idag han klämde lite på ryggraden (med min kofta på) hur han nu kände nåt kan man undra sen gav han mig en lektion i smärtstillade trappan (like I care) och tyckte att jag skulle träna på lunchen (vill du ha stryk eller) nej ärligt jag satt med tårar när jag skulle gå därifrån för jag märkte att han förstår inte hur ont jag har eller hur jag kämpar mig genom mina arbets dagar han bara tittade på mig och undrar nog bara varför jag satt kvar i stolen för då säger han igen... ja asså recepten skickas ju elektroniskt reser sig ur stolen och sträcker fram handen.... perfekt tänkte jag nåt att snyta mig i ditt as..... grät hela buss resan tillbaka till jobbet & när jag kom in på jobbet, men det hjälpte nog för nu känns det lite bättre...... eller så är det medicinerna jag fick!



4 kommentarer:

Elena sa...

Stackars stackars dig!!!! Och jag gav dig inte ens en kram! Du får en imorgon. Dy gjorde ett toppenjobb på MC! Hoppas det inte gav dig mer ont. Kram

pehtra sa...

nja mera ont för mc får man ta... en för laget liksom!! är hemma å vilar kroppen i morrn men du får en kram nästa vecka =)

Elena sa...

Okejrå! Ta hand om din onda kropp! Jag vaktar MC så den håller sug snygg idag! Kram

Elena sa...

Håller sig snygg menar jag så klart ;-)