måndag 31 januari 2011

elin kling


på torsdag släpper h&m sitt samarbete med elin kling och ärligt jag vet inte vad jag tycker om det här?! mest för jag gillar inte den här sidan av blogg kulturen att alla ska kopiera kläder av en brud som visst hon har stil men hallå så jävla snygg är hon inte!! jag tycker mest att hon är sjukt överskattad...

Kollektionen består iaf av nio plagg och två accessoarer och är en modern, ljus och minimalistisk kollektion med bohemiska influenser. Uttrycket ”less is more” får en viktig innebörd. Resultatet är en stark och tydlig kollektion, silhuett och material är viktigare än dekoration. Detaljerna är genomtänkta och diskreta, som den ojämna kanten på den tvättade läderjackan, dold kedja framtill i en av klänningarnas halsringning, och den råa kanten på de vida byxorna. Balansen mellan det hårda, tuffa, skulpturala och det mjuka, draperade, feminina passar både H&M och Elin väldigt bra. 10% av försäljningspriset går till UNICEF. kollektionen kommer finnas i citybutiken

2 kommentarer:

Elena sa...

Jag vill dit för att se kläderna på riktigt. Inte för att det är hon utan för att det är roligt att se bara. Tycker att det är roligt med alla H&Ms samarbeten. Tycker att det är mycket roligare att H&M ska samarbeta med Hasbeens. Det är fina grejer det! Kram till dig. Hoppas du mår bättre!!

pehtra sa...

ja dom vet vad dom håller på med.... det kommer bli en as succé