tisdag 4 januari 2011

fundering


undrar verkligen om jerry springer är på riktigt?!


6 kommentarer:

linda sa...

neeeeeej de kan inte vara på riktigt..för de finns väl inte sånna riktigt ouckade folk,kan man väl hoppas i alla fall!!

linda sa...

puckade skulle de så klart vara...att jag alltid ska ha så bråttom..:(

Elena sa...

Linda skriver fel när hon har bråttom. Jag läser fel då. Ha ha. Jag läste att du undrade om verkligen Jerry springer på riktigt. Jag har gått och undrat om jag borde veta vem Jerry är och varför han springer. Ha ha. Känns som om jag är den som är puckad!

Mattis sa...

Jag har det definitiva svaret. Det är inte på riktigt! Men så puckade människor finns det med största säkerhet i Amerikatt, land of the White Trash.

pehtra sa...

amen to that... white trash it is... å elena googla nu för fan!

Elena sa...

Men jag vet ju vem Jerry Springer är juuuu. Läste bara lite galet. Men jag är ju lite galen oxå!!! Jag tror inte att någon av de där talkshowerna från USA är på riktigt. De är ju i och för sig heeeeelt galna over there, men ändå, tror ändå att det är fake.